hmmm..

haha,
I have noticed that we are not blogging so much.
and that we have English blog readers.
that is why,
I write in English.
now and later.
for you to understand.
if you are from england, hihi.
in all cases, we have not blogged since ..
Well jesus was born around.
okay now I am not able to blog in English.
so now I'm blogging in Swedish, okay.
I am starting ..
Like, now: yeah .. this is not so good.
it does not work, eh.
Okay everyone -
I am now starting:
.
hahhahahah :D assåå... jag är ledsen :( vi bloggar ju inte för faaan !! jag tror inte att helena vill det längre, en liten idioti är vad hon är asså :( men JAAAAG vill, okeeej ?? så jag ska blogga om.. inget intressant. jag ska bara skriva texter, om hur jag mår och vad jag tycker - hur jag känner. så för er som vill följa bloggen, får väl göra det tre gånger varje vecka.. utan helena.. det är bara jag som kommer att finnas i eran undsättning. tyvärr, men det är antagligen så det är. eller.. det är väl så du vill ha det - helena!? ja, det tror jag iaf. och jag tänker f*n inte skriva med "stor bokstav -.-". okej.. jag är lite sur nu :( eller är jag ? jag venne. jag brukar inte vara såhär, jag brukar vara ordentlig med töntiga stora bokstäver och töntiga punkter vid slutet av varje mening, everybody: I DON´T CAARE! okey? braaaaaaaa!! tack.
kraaaamiizz sötisar :D ♥ ♥ jag äälskar er ;) och detta blev inte ett konstigt inlägg, näee.. men hejdå.

Kommentera här som alla andra ♥

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥