Tjenare sweetiz ♥

Tjabba, har ni haft en bra natt? (: Hehe.. men hos mig brukar man inte sova så gott, det kan bero på olika saker, tillexempel - 1. Våra grannar har typ fest hela tiden med skithög musik! På köpet är alla fulla och skriker, och en gång kastade de upp massor av grejer på vår veranda. Då vaknar man liksom.. 2. Hehe, det brukar alltid komma typ åskknallar. En gång när min kompis sov över hos mig så hörde vi massor av muller, och då blev vi så rädda så vi sov i samma säng, haha xD ♥ Men i alla fall. Idag sov jag bra.. HaPpY (a) ♥
Haha på bilden MÅSTE självklart jag vara med, Taylor Lautner, Min klass, Vampire Diaries och marsvin :D Allt ser ni på bilden xD ♥ Men snart (okej om några timmar) kommer en sjukt cool tjej till mig ;o ♥

Kommentera här som alla andra ♥

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥