Mohahahahahaha ♥

Heej. Vet ni.. Jag har legat vaken hela natten på att Helena ska somna, för då kan jag blogga i smyg när hon sover.. Tycker ni att jag ska ta en bild på henne? Nej.. för taskigt. Hon ligger i alla fall bredvid mig här och sover xD Jag lyssnade på min MP3 för att jag inte skulle somna - jag sjöng typ Manboy (som jag hatar) 1000 gånger, Helena märkte det några gånger av de.. Hihi, undra vad Helena kommer att säga när hon ser det här inlägget!
Tumblr_lijmv9vyu71qgke26o1_500_large
Vi säger att den här lilla sötingen är Helena, de sover lika djupt båda två ♥ Och lika söta är de dessutom också! Haha ja.. medans Helena ligger och sover spelar jag massor av roliga spel på Facebook :) Jag kan bara inte somna även om jag vill och försöker. Förut när jag inte kunde somna satte jag massor av krämer i min syrras ansikte när hon sov.. Undra hur hennes reaktion kommer att bli imorgon - när hon ser sig själv helt kladdig i ansiktet! Asså gud, jag har inte sovit på HELA natten, jag kommer aldrig att somna! Men, än så länge är klockan 5 på morgonen, hihi.. Så det finns fortfarande en chans att jag kan somna! Men nu ska jag spela lite till och sen försöka sova igen :)

Kommentera här som alla andra ♥

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥