Lite grejjor...

TjenaTjena!
Förlåt, bloggade inte igår för att jag va hos min mormor och morfar hela dan. Vi firade morfar som fyller 76 nästa vecka. c: Blev proppmätt, först åt vi suuuuuuuper god mat (min mormor gör alltid JÄTTE god mat :)) och sen massa godis, och sen tårta... Sen åkte vi hem och tittade på Mello, då åt vi popcorn, bilar, choklad och drack läsk. Sen tittade vi på "I rymden finns inga känslor" och då poppade vi ännu mer... Så när jag gick och la mig va jag så HIMLA mätt... Oj.
Men tyckte ni att rätt person vann Mello? Jag visste att han skulle vinna! Asså, har har så många fans och så... Jag och Sandra va helt galna i honom förra året.. Men nu skrattar vi typ åt honom, hahha mobbare! Skojja ;P Men endå, hans låt? Njaaee, inte så bra, han kan ju sjunga lilla snigel på mello, men han vinner endå, för alla hans fans röstar hela tiden...  Okej, här va det mycket negativt, då får jag väl säga något positivt... Det va rätt coolt med glaset faktiskt, så! Hahha, okej, det kanske alla tycker, men jag vet nt.
Igår va jag också på kappahl, det va halva rea priset, väldigt billigt, köpte två blusar och ett par jeans och ett par tights. Ni kan få se dom lite senare idag.
/Helenuo ^^

Kommentera här som alla andra ♥

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥