Lah de swinge..

Hejj!♥

Idag va det skola då, vi hade musik i slutet. Vi har delat upp klassen i tre grupper som ska spela en låt, från uruvision song contest (stavas?!?!) Och jag och min grupp fick norge, en låt som går typ.. la de swinge la the rock n´roll.. äh, jag lägger upp den:

Norge då alltså, men vi kommer ju att låta mycket bättre! ;D Lite svänig va?
Men jag ska spela piano, så det övade jag på idag :)

Efter skolan följde Mattis med mig hem, vi gjorde massa grejor.. Jao..

//Helenuo

Ska äta glass första gången på året nu ;P

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Jo, tack de har jag. Hoppas ni också hade det! :)

kram

2011-03-02 @ 19:57:05
Bloggadress: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Namnet är: issa - rappare och låtskrivare

sv: jo de är brabra!



gör du ikväll? kram

2011-03-02 @ 19:59:10
Bloggadress: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥