I´m back!!!

Nu kommer det som ni äntligen har längtat på - jag är tillbaka i bloggvärlden ;) ♥ Har ju varit sjuk, liksom Helena. Hon var ju också sjuk, men hon bloggade i alla fall. Det var ju bra, annars skulle nog den här bloggen blivit ungefär som vår förra - ensam och utan kommentarer. Let´s Dance idag då, nu är det nyheterna man måste vänta på, sen får man reda på vem som åker ut!? Och det kommer bli......?? Jaja, i alla fall. Imorgon är det dags för Globen i Melodifestivalen! Alltså finalen!! Asså vem går vidare egentligen? Finns det överhuvudtaget någon att heja på...? Men men, innan jag slänger mig i soffan igen och fortsätter kvällen får jag väl bjuda på lite bilder.
Hon på tidiningen är jag, ahh nu har paparazzin kommit på något om mig igen ;) ♥Kanske att jag är hjälten..
Åsso måste man vara modell för massor av bussar också -.-
Sen ska man vara med på stora bilder i storstäder -.-
Och så ska man vara med på bilder som syns på K Ä N D A konserter -.-
Och sen ska man vara med på massor av mynt också -.-
Och alla fans ska beundra ens bild på nyårsafton -.-
Presidenten av USA kollar på en på teve -.-
Dessutom vill kändisar ta kort med en.. ehm jag är upptagen!?
Haha, där fick ni se och höra lite om kändislivet :D ♥ Jag låter nog ganska kaxig när jag skriver.. ;)

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: klaaarizz<33

Snygga ;) Stolt fotograf :) haha nemen.... miss u sweetiee <33

2011-03-11 @ 22:28:17
Namnet är: M I N I I Z Z A

göru då :) ?

2011-03-12 @ 01:34:58
Bloggadress: http://miniizza.blogg.se/
Namnet är: Sofie

Okej :)



Några planer för idag?

Ha en fin lördag!

2011-03-12 @ 10:24:39
Bloggadress: http://skis.blogg.se/

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥