Här är rubriken ...

TjenaTjena! ;)
Sitter nu vid två datorer.. Haha, ska snart stänga av min egna och sätta mig vid pappas och göra inbjudningar till en filmkväll som ska hållas här om några veckor :D Ringde sandra för nån timme sen, skulle prata med henne om helgen (vi ska va med varann) men så sa hennes pappa att hon hade åkt till akuten eller nåt, och kollade lungorna... stackars Sandra, hoppas att allt är bra med henne!
Vet inte varför jag skriver såhär i mitten... gillar det ;) Men nu ska jag fixa inbjudningarna då ^^ Sen måste jag göra läxa, och sen kanske ta lite te :) Ses!
/Helenuo<3
Ps. Var gjärna med i veckans blogg, på min blogg, klicka här!

Kommentera här som alla andra ♥

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥