Haha minnen... :D

Kommer ihåg när jag var på Mello 2011 i Göteborg ♥ Haha det var såå kul.. Jättemånga som jag kände var där! David, Lisa, Ella, Madde, Maja.. och säkert flera (: I alla fall - det var superkul! Haha en av de roligaste dagarna på året! Man var där från 19.00 till typ 22.30 eller nåt. Det var ett sorts band som spelade låtar innan själva allt börja. Så att man skulle ha något att lyssna på och inte bara sitta och vänta i en timma. Fast det var mycket mer man kunde göra - ta kort med programledarna, köpa popcorn, köpa roliga grejor.. Ja. Innan allt började kom programledarna fram på scenen och sa att man måste skratta åt skämten, alltid klappa i händerna efter varje låt. Och sen var det nåt man skulle träna på också - programledarna sa att de skulle säga "Jag heter Marie och jag heter Rickard, vad heter ni?" och så skulle man säga "Glenn". De förbreder en alltså så att man vet vad man ska göra.. Sen var det en sak som de sa skulle visas på teven men det gjore aldrig det - de gick runt i publiken och frågade en "Vi heter Marie och Rickard, vad heter du?" och då skulle hon säga "Jag heter Marie, Rickad och Kerstin" (hon hetter Kerstin) men hon gjorde alltid fel hehe, hon sa typ "Jag heter Kerstin", men efter typ 7 gånger blev det rätt och de kunde de fortsätta att fråga alla andra, det var lite svårt för de som fick frågan för det var ju rätt många namn som man måste säga, tillexempel "Jag heter Marie, Rickard, Kerstin, Lovisa, Lars och Julia". Och den som sa rätt först kunde typ vinna något, men sen blev det ju inte av.. Och sen den roliga videon!
Soooo best xd ♥
Nästa år ska kanske Helena följa med mig till Globen och kolla ;o ♥

Kommentera här som alla andra ♥

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥