Godmorgon

Hej eller ja godmorgon. Dags för en ny dag alltså! Och jag vet inte vad jag ska göra...? Haha, kanske att jag ska kolla på Mello ikväll, jag bara MÅSTE :P Jag vill veta vem som vinner asså guud.... jag kan inte föreställa mig någon vinnare. Tänk er Eric Saade i Tyskland, eller kanske Sara Varga (okej det är att överdriva men ändå, vi svenskar är ganska konstiga..).
Gammal bild.. Äter frukost nu, sitter här vid datorn med varm choklad, baguette (stavning!?) och kollar på en film som heter "Isprinsessan". Minns när jag själv ville bli en liten isprinssessa.. Gick på konståkning när jag var liten.

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Okejj :)

2011-03-12 @ 11:42:17
Bloggadress: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥