Gamla bilder !!

Haha, vet inte varför jag har "Yeeaahh" som rubrik, men det spelar ingen roll (: Idag har jag bara vart hemma. Jag har ju en spricka i revbenet så jag kan nästan inte andas. Jag vet inte om jag ska vara hemma imorgon - men om jag ska det så får jag inte vara med Helena i helgen :'( Men tänk om jag inte kan gå till skolan imorgon men känner mig bättre i helgen !? Vi ska ha gäster imorgon - och om inte Helena får komma i helgen får inte de komma heller, ha !! Hihi gud vad elak jag är - men vadå - vi har inte träffats på en månad ;o Asså EN månad!! Hehe... Men jag kommer väl på ett sätt att övertala mina föräldrar om jag inte går till skolan imorgon - jag äger på det ! Här kommer i alla fall lite bilder från när jag var mini liten! Jag är tjejen med ljust kort hår (:
Haha vad ful jag är -.- Men det får man väl bjuda på !!
Hehe, mitt sommarland xD
Vi ska bada :D
Den andra tjejen är min syrra
En ö som finns där <3
Hihi, min syster badar en barbie bakom mig xD Buuuusiigt ♥
Då var det dags att bada dååå (a) ♥
Hehehe ♥
Men det verka bli lite mulet så jag gick upp igen ;)
Sommar mat ♥
Snygga bilder va ;o Meen vi ses (a)

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: my

Sv: jag har varit i skolan, själv då? :D

2011-03-24 @ 17:19:46
Bloggadress: http://myranwall.blogg.se/
Namnet är: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-30-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-03-25 @ 02:22:38
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥