Facebook ;) ♥

Tjenare tjenare ;) Är inne på Facebook och gör massor av roliga test, chattar och mycker mer ♥ Haha ibland har Facebooks test rätt - ibland fel! Kommer ihåg förra året innan Halloween, jag skulle vara vampyr på Halloween. Jag gjorde ett test på Facebook som hette "Vad ska du klä ut dig till på Halloween!?" och då kom det fram vampyr ;) Och jag skulle ju liksom vara det.. Haha om ni skrollar ner lite till inlägget som heter "Jag är helt dum.." så ser ni vad jag har skrivit om en viss person där, och jag vill verkligen inte att jag ska gilla "den här" personen igen -.- Och nu gjorde jag ett till test på Facebook som heter "Vad skulle Taylor Lautner säga om han träffade dig (PS bara för tjejer)" så jag klickade på det. Och vet ni vad det stog att Taylor skulle säga...? ;o
Hahah I HATE IT!!!!! JAG VILL INTE GILLA HONOM, TAYLOR JAG GILLAR DIG MER ÄN HONOM  ♥ HOPPAS JAG...

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: frida

Haft en bra dag? (:

KRAM PÅ DIG FINIS! :*

2011-03-03 @ 19:53:40
Bloggadress: http://fridafotoo.blogg.se/
Namnet är: mathilda

fin blogg! allt bra? :)

2011-03-09 @ 18:16:07
Bloggadress: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥