Gårdagen

Tjaau!♥

Förlåt för att jag inte bloggade igår, och kanske i fredags också!
Men nu är jag här! Och varför jag inte bloggade igår, får ni veta här:

Vid elva tiden åkte vi till en tygaffär, det var hur mycket folk som helst, och långa köer till kassan. Så vi åkte till en annan, precis bredvid... Vi letade efter ett mönster på en klänning. Och där fans det hundratals olika, så vi började bara att leta, till slut hittade vi en som jag ska göra:

Jag ska göra den som är i mitten, men kortare, och ett annat tyg.
Så när vi hade köpt den så fick vi åka tillbaka till den andra tygaffären, och där köpte vi detta tyget:

Sen åkte vi till Djurmagasinet, för att köpa grejer till akvariet.
Vi köpte en sten, en slags pinne, växter och sand. Sen skulle mamma köpa lite godis till kvällen. Så då gick jag in i en annaan affär, och köpte denna söta till min bästis Mikaelai Alla hjärtans dag present:

Sen åkte vi hem och åt pannkakor<3
Nu kanske ni tror att det va slut, men nej. Nu skulle vi fixa akvariet. Vi tvättade sanden i 3 timmar!!!
Sen la vi i växterna och lite annat, och sen vatten såklart. Allt det tog 5 timmar!!!
Så klockan åtta, åt vi middag, samtidigt som v såg mello. Men de va inga bra denna gången.
Akvariet blev fint i alla fall, fiskar köper vi nästa vecka.


Bloggar mer sen!♥

//Heleniz


Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: hanna

svar: allt är bra, själv då? :)

2011-02-13 @ 10:05:29
Bloggadress: http://hannaaceciliaa.blogg.se/
Namnet är: Felicia

Vi älskar dig <3 Du är det bästa ♥

2011-02-13 @ 19:00:59
Bloggadress: http://fe

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥