Tittar på film Vikken film? Läs inlägget så får du veta ;)

Hejj!♥
Är förskyld idag, så har stannat hemma från skolan, hoppas att ingen kommer hem till mig sen och lämmnar läxor. På vår skola är det typ så att när någon är sjuk får den som bor närmast den personen åka och lämmna läxor...typ... Menee, härligt att vara hemma ;)
Nu sitter jag insvept i mitt täcke, dricker varm choklad och tittar på The Last Song. Den är rätt bra, sandra älskaaaaaaaaaaaar den typ... hihi, men så ville jag se den för hon sa att den va skit bra ;)
Men nu vill jag fortsätta titta, bara slängde in ett lite inlägg, seya!♥
//Helenuo<3

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: Foton av Emma

Hej!

Nu är jag äntligen tillbaka på bloggen.

Har ju varit iväg på semseter sen när jag kom hem blev jag sjuk men det är bättre nu iallafall!:D

Hoppas allt är bra!:)

Kram

2011-03-01 @ 18:23:54
Bloggadress: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥