The DAY

Tja! Idag har jag ju vart med Klariz! Vi tog typ massor av bilder xD Vi gjorde det både idag och igår. Och ni kommer att få se på ganska många bilder! Idag (kom precis hem) så var vi på ullevi, min pappa får massor av gratis biljetter till grejer. Då träffade jag tennisspelaren Robin Söderling, jag och min syrra tog kort men honom, fick auotograf (stavning!?) och spelade tennis :D Det var roligt. Men om ni vill läsa och se bilder om det får ni ta och klicka här. För nu kommer bilderna med mig och Klara från både idag och igår!
Det var bilderna på mig från idag ;) Här kommer på Klara:
Det var bara en, men här kommer på båda från både idag och igår:
När vi har röda jackor på oss när vi är ute - då är det från igår. Det kommer också några bilder när vi är inne och jag har en rosa tröja, det är också från igår! Men när jag har en vit tröja och en kofta - då är det från idag!
Haha jauu.. Lite av igår och idag tillsammans ;) <3 Dessutom så ramlade jag på studsmattan och nu får jag ha bandage på vänstra foten! Kan inte gå på den.. Bröt benet förra året i November, vi ska nog åka till sjukhuset imorgon och röntga, hoppas inte på att den är bruten eller något annat!!!

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: HANNA

Förlåt för supersent svar! Har haft en liten datorpaus nu på lovet, hoppas det inte gör nått ;)



SVAR: japp :)

2011-02-26 @ 22:24:54
Bloggadress: http://hannalovisasol.blogg.se/
Namnet är: Lollo

oj stackars dig, hoppas att du inte har brutit din fot! :(

fina bilder, roliga att titta på :)

hur är det annars? :D

2011-02-27 @ 18:45:14
Bloggadress: http://mittlivsomlollo.blogg.se/

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥