Home from the school

Tjabba! Kom precis hem från skolan :) Vi hade två prov idag - ett prov imorgon + 40 engelskaglosor och matteläxa -.- Vi hade också spanska läxa till idag och vi hade en spanska läxa i tisdags också! Hade dessutom prov i tisdags med. Men nu skriver jag inte mer om det jobbigaste och tråkigaste! Kan skriva lite om dagen i alla fall.. Började dagen med att åka till spanskan (som är på en annan skola) med Marta, Sonja, Måns, Joel, Aron och Natalie. Sen skulle vi gå av då, och min väska fastnade så att jag, Sonja och Natalie nästan åkte vidare till nästa hållplats! De andra hade redan gått ut. Sedan innan spanskan började gick jag, Marta, Sonja och Natalie till affären och köpte tuggomin! Så vi gick till våra klassrum efter det (vi alla har typ olika klassrum med olika spanskalärare). Sen var spanskan slut då (jag vet, skitspännande -.-). Alla andra i min klass tog typ bussen trodde jag, så jag gick till spårvagnshållplatsen med Sofia, Joel och Viktor. De går i pararell klassen ;) Men vi missa spårvagnen -.- Vi fick typ står där i 7 min, men sedan kom Sonja, Felix och Måns (från min klass) och vi tog spårvagnen tillsammans.. Felix och Måns försökte antagligen vara lite coola - varje gång vi stannade vid en hållplats, sprang de längst hela spårvagnen och gick på längst fram, där vi inte kunde se de (det är ju två vagnar på gamla spårvagnar). Och när vi stannade på nästa hållplats sprang de tillbaka. Vi hade idrott i slutet av dagen, då skulle man brottas -.- Man bytte person som man skulle brottas med varje minut. Jag brottades i alla fall med Sonja, Melinda, Emma, Stina och Albin. Sedan var typ dagen slut, gick hem med My, Sonja, Natalie, Emma och Albin. Men men.. Ska gå nu! Åh just de, när jag och My var ute på rast (man får gå vart man vill då) så hittade vi några coola saker. Och jag hade såklart chansen att fotta!!
Jag och Helena, eller bara Helena eller bara jag på varje bild :O Såå coolt ;)
Orka visa mer -.- Kommer i alla fall blogga senare idag, och då kommer det några bilder som jag tog igår! Temat är svart vitt.. Ses då ;)

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: Nadja

Godkväll ursäkta för sent svar, har varit sjuk. =(



Allt bra? =)

2011-02-24 @ 19:33:36
Bloggadress: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Namnet är: Elin

Coolt :) hur lyckades du med bilden ;O??

2011-02-25 @ 19:12:21
Bloggadress: http://peeliin.blogg.se/

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥