God morning

Tjosan!♥
Sorry! Har inte bloggat på ett tag, hade liksom inte lust. Men nu är jag tillbaka i alla fall :)
Idag ska jag och mamma köpa fiskar till akvariet, när jag kommer hem får ni se vilka det blev... Ska tvinga mamma att gå till något fik också, eller i alla fall köpa hem något gott :P
Jag är lite förskyld, snuva. Tror att Mikkis smittade mig. Hon sov en natt med bara filt, sparkade bort täcket så nästa dag hostade hon, snuvig, ont i halsen osv... Och så sovde hon över hos mig och jag blev förkyld, men men... Detta är jag denna morgon:
Jag ser lite fail ut, men aja... trött e jag *gäsp*
//Helenuo<3

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: my wesström

Din fråga från min frågestund är nu ute i bloggen med ett svar till.

kika in och kolla efter din fråga och mitt svar! :D



allt bra annars då? :)

2011-02-27 @ 09:55:05
Bloggadress: http://mmysandra.blogg.se/
Namnet är: valleria

haft en bra dag ? :)

2011-02-27 @ 16:32:31
Bloggadress: http://valleriaaa.blogg.se/

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥