Dagens bra och dåliga

Jag blev klar med världens jobbigaste skoluppgift! Jag är ju sjuk och måste jobba hemma. Det tog mig hela dagen men det var verkligen värt det! Så nu slipper jag den uppgiften, jag är stolt över att det tog så snabbt för mig att göra den ^^ Jag menar för vissa i min klass tar det 5 veckor :S
Jag har fått väldigt ont i ögonen på grund av att jag har varit inne på datorn exakt HELA dagen. Min uppgift till skolarbetet måste ju göras på datorn och ja... Det tog mig hela dagen. Och jag måste vara inne på datorn mer idag för jag lovade min lillasyster för tre veckor sedan att jag skulle göra en header och design till hennes nya blogg.. Och det måste jag göra nu -.-

Kommentera här som alla andra ♥
Namnet är: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

2011-02-02 @ 19:49:22
Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera vad du nu vill här, tack:

namn:
spara uppgifter?

mejl: (present till oss)

blogg:

kommentar:

Trackback♥